SAS flyger till Kina igen
Kommentarer
Är avgången fullbokad? Går inte att boka iaf
Äntligen och super roligt att A350 startar igen!
Bra att man återupptar trafiken igen, det är positivt!
@Gullan Purser&ServiceExpert
Du kan sluta låtsas att du jobbar på SAS. Att du inte visste att LN-RKP var tagen ur trafik för flera månader sedan visar att du inte jobbar för SAS.
“härliga serviceupplägg”, tycker man noll service är ett härligt serviceupplägg så blir man säkert nöjd…
Men vilka spännande bra nyheter, det finns en stor efterfrågan och med vårt corona anpassade härliga serviceupplägg kommer det att bli riktigt bra. Kunderna kommer att kunna resa och bli lika nöjda som förut.
Skriv en kommentar
Du kan inte skriva någon kommentar nu eftersom denna möjlighet endast ges i 120 timmar efter det att nyheten skapades.
Du kan skapa en egen tråd i vårt Flygforum om nyheten


