Storslam för nytt charterbolag
Kommentarer
Ett litet tips gå aldrig in i reguljärflyg marknaden, håll Er till 100% charter, för den flygplanstypen finns seriecharter kontrakt och ad hoc hur mkt som helst, hela planet betalt innan take off, bara räkna rätt. Det går fort att tömma ett flygbolags kassa med halvfulla plan.
Det här känns dom Sterling när det begav sig! Ofantligt roligt att se och följa! Grattis Danmark. Tråkigt för Per G Braathen om det är som tidigare insändare skriver.
Danmark skapar allt mer och mer. Ytterligare ett danskt flygbolag.Tråkigt att inte Sverige har något eget flygbolag.
Kan tänka mig att Great Dane norpar av BRA:s charter produktion nu när de fasar ut jet.
Bra flygbolag ! Ta efter Great Dane och wetleasa Emb 190/195. Bma – Got, Bma – Mma .Charter på helgerna ! Det blir bra !
Skriv en kommentar
Du kan inte skriva någon kommentar nu eftersom denna möjlighet endast ges i 120 timmar efter det att nyheten skapades.
Du kan skapa en egen tråd i vårt Flygforum om nyheten


