Vem ska ta över flygtrafiken i Örnsköldsvik?
Publicerad den 16 augusti 2021Kommentarer
Tror mest på ingen alls. Lägg ned! Hur många bolag har misslyckats på denna linje, någon som vill göra en lista?
Vi har ändrat oss. Ingen twist, ingen söt chock. Det blir ett nytt barn i AIr Leap familjen: Air Norrland – lite eljest, som får flyga. Snus, snutkaffe och falukorvsmackor utlovas.
Som ni vet äger Amapolas VD en ansenlig del aktier i BRA, så det blir en kombination av dessa bolag på sträckan.
ATR42 skulle passa på flera flygningar inrikes.
Det kommer att bli en överraskning, en twist, en söt chock, en kioskvältare , det kommer hjälp från oväntat håll, med gratis nymalt kaffe i kannorna, mer kan jag inte avslöja just nu.
mulig med unntak for “sv pf”, at det er et skille mellom normal situasjonen, og trafikk i Covid-19 pandemien.
Hvorfor tror ellers “sv pf” at det er ute anbud ?
Det stå i på rad fem i artikeln.
Närmare “estimering” än så, är svårt att se.
trafikkgrunnlaget ?
En J31 noen ggr om dagen, en ATR-42/F-50 en gang om dagen ?
En skikkelig anbud må være slik at man kan reise t/r på dagen, best for business etc.
Skriv en kommentar
Du kan inte skriva någon kommentar nu eftersom denna möjlighet endast ges i 120 timmar efter det att nyheten skapades.
Du kan skapa en egen tråd i vårt Flygforum om nyheten