Telefonkö SAS
Jag har suttit i telefonkö för att komma fram till SAS då jag har en fråga om min bokning.
I början av samtalet sa en röst att min position var nummer 11 och sedan blev det 10. Nu har jag suttit i 35 minuter och rösten bara tackar för att jag väntar utan att ge mig min position.
Jag tycker att det är ganska värdelöst att man ska få så usel service år 2015.
36 minuter och papegojan bara fortsätter……
37 nu svarade de.
svar
Telefon är 2011 och inget annat. Chatt är från 2013 och framåt. Förresten vem f-n är Siri??
Chatt är 2013, jag är helt mobil och chatten blir för seg på mobilen. Väntar på att Siri tar över på SAS kundtjänst 2016.
Chatten funkar alldeles utmärkt! Det gör ja och får hjälp på några minuter. Telefonen…… det är ju 2015!
Vad är det för fel att använda chat:en hos SAS för att få hjälp år 2015? Telefon känns lite 2010